۶ پاسخ

سرخود دوز رو کم و زیاد نکن فقط به دکترت بگو

منم تیروئید دارم و همینطور اومد پایین دکترم اینو گفت
و حتما سر ماه دوباره آزمایش بده

اصلا چرا با این اعداد قرص تیروئید مصرف می‌کنی؟ اصلا نیاز به لوو نداشتی هیچوقت

به دکترت بگو
اما بنظرم اگر یک روز در هفته قرص نخوری اوکی میشه

عزیزم به دکترت بگو
منم تیروئید دارم دکترم گفت شنبه تا پنجشنبه بخور جمعه رو نخور
شما هم باید نظر دکترتون بپرسین عزیزم

فقط و فقط نظر دکترت مهمه عزیزم

سوال های مرتبط