منم ۳روزه شروع کردم به قرص خوردن،تیروئید بارداری گرفتم
دکتر زنان داد؟
برامن تازگیا شده ۷
من قبل از بارداری داشتم دوز 100 مصرف میکردم.
الآنم دوز 100 مصرف میکنم 5 روز نصف و دو روز کامل
من دارم هرروز میخورم لووتیروکسین ۵۰
منم میخورم
من هم دارم اوایل ۴ بود دارو ۵۰ استفاده کردم ک جواب نداد تا نزذیکای ۷ شده بود . ک دارومو گفت ۱۰۰ بخورم . ک الان ی مدته شده ۱
منم دارم دوز ۵۰میخورم ولی دو روز در هفته
منم دارم 100میخورم تو بارداری قبل حاملگی 50میخوردم
من دارم ۵۰ میخورم
تیروئیدم ۵ بود الان شده ۳
منم هر روز نصف لووتیروکسین ناشتا میخورم
منم دارم لووکسین ۱۰۰ میخورم نصفشو یکروز درمیام
تیروییدت از چه ماهی رفت رو4؟؟
واسه من ازماه اول3بود .لوو بهم داددوز۵۰
من دارم دوز 100 میخورم
من دارم دوز ۵۰ میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.