۷ پاسخ

عزیزم پیام هاتونو دیدم من طول سرویکسم ۳۲ درد زیر شکمی دارم و کمردرد پریودی شکمی این عدد بود تو انومالی ۳۶ بود یه مرکز دیگ بنظرتون فردا برم سنوی واژینال اخرین بار جمعه رفتم شکمی و چیکار کنم ضرر نداره شما طول سرویکس پایین بود درد داشتین؟

بنظر من تا زمانی که دکترت نیومده دستش نزن .. دکتر من میگفت هر چی عددش پایین تر باشه بهتره تو بارداری .. و این که ممکن کمش کنی به خاطر بهم ریختگی هورمونی تو بارداری مجدد سریع عددش بره بالا .. منم قبلا با این که قرصمو مرتب میخوردم ولی رفته بود بالا ... الان سه روز در هفته دوتا میخورم بقیه روزا یک دونه

هنوزم بالاست باید بیاد زیر ۰/۸ ادامه بده. تیروئید پرکار با دوهفته دارو خوردن پرکار نمیشه

باهمین دوز ادامه بده الان تیروئیدت تنظیمه دیگه
تا دوهفته دیگه ک میری پیش دکترت اشکالی نداره

همون دوز رو بخور یک روز در هفته رو حذف کن دکتر به من اینو گفت

دوز ۵۰ بخور

من اصلا از تیرویید کم کار و پر کار سر در نمیارم
منم تیروییدم دو هفته پیش ۳/۲۵ بود دکترم قرص داده یه روز در میون دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری