سلام عزیزم من به همه میگم شوهر منم واریکوسل داشت حتی باید فوری عمل میکرد گرید بالا دکتر فقط تقویتی براش کپسول کیومکس داد و آمپول شما کپسول براش بگیر انشاالله تو هم مثبت بشی هیچ ضرری ندارد برعکس یه تقویتی است
خرما و گردو. معجون ها عالین ترکیب خرما و موز و گردو و شیر. با پودر نارگیل خیلی خوبه. فلفل سیاه با غذاشون مصرف کنن
قرص آسپریژنم عالیه
کندر بدید مث قرص بخوره
قرص فرتیلیتی بوست خوبه ،هیچ ضرری هم برای بدن نداره
دوسین(سیاهدانه وعسل) هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.