من ۳شهرو برا امپول پروژسترون گشتم هر ۳باری ک خریدم از یه داروخانه بود بیشرف میگفتن نداریم بعد کلی دعوا میگن عههههه ۲تا تهه انبار بود
بخدا دروغ میگن نیست همه از زدم زدن به حر. وم. زادگی
جدی؟؟؟
خدابگم چیکارشون نکنه اونوقت میگن بچه بیارین
منم بازار سیاه هر بار یه جعبه گیر میارم
فک کنم چون گرون شده من دوهفته پیش ۱۰ تاشو ۴۰۰ تومن گرفتم
عزیزم آدرس آتیله یا شماره ایی که گراش باشه لباس بارداری هم داشته باشه نداری
چون باید پارتی داشته باشی بهت بدن بیشرفا گرونش کردن ۵ تا دونه میدن به زور ایرانیش رو قبلا ۵ تا دونه اش ۱۰۰ تومن بود الان شده ۲۰۵ تومن
تو شرف نداشتشون 💩💩
من پردیسم همه داروخونه ها دارن راحت گرفتم
دقیقا 🤦♀️😕
دقیقا منم تو شهر خودمون همهداروخانه ها رفتم نداشتن
فقط داروخانه بیمارستان داشت پنج تا دونه داد
دوباره بازم بعد چهارشب رفتم گفت اگه دکتر زنان خود بیمارستان بنویسه شاید دادیم بهت
چرا پس من راحت میگیرم 😅
تاپیک منو هم جواب بدید تورو خدا
دستا بالا یکی من ک میخرم یکبار یکی گرفت یکم خوب نبود تاثیر نمیذاشت رفته بود داروخانه گفته اینا خوب نیستن از قبلیا بدین🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
وای منم رفتم نداشتن.اینچه مسخره بازی آخه.حوصله آمپول هم ندارم
دیدن یهو جمعیت فرزند آوری داره زیاد میشه نامحسوس دارن کم میکنند😂😂😂
شوهرم میگه دارو خونه ها ندارن
ای خواهر😅🤣فک کنم همه داروخانه های شهر شوهر منو بشناسن اینقد دنبالش بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.