۷ پاسخ

منم موندم☹️

من برای تولد دخترم گوشواره گرفتم

براش ماشین شارژی گرفتیم

من فردا تولد پسرمه و هیچ تصمیمی ندارم کوچیکه چیزی متوجه نمیشه که

من پلاک زنجیر وانیکاد گرفتم

من که سه چرخه خریدم

ما برای سیسمونی پولشو از مامان بابام گرفتیم اونموقع به جاش همشو طلا خریدیم و درحد ۳۰تومن وسایل خریدیم الان تیکه تیکه هرچی لازم داشته باشه براش از سایت سفارش میدم خیلی راضیم از این کاری که کردم الانم برای تولدش از این سه چرخه ها خریدیم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی