۶ پاسخ

عزیزم دکتر بردیش
خب شاید لازم باشه براش شربت اشتها بنویسه

به شیشه شیر عادت داره؟ یکم رقیق کن بریز تو شیشه شیر بده بخوره

غذای سفره امتحان کن
من غذای بی ادویه دادم یک ماه تلاش کردم نخورد غذا سفره دادم

عزیزم غذاهارو میکس میکنی
بهش میدی یا بافت دار میدی؟
من دخترم غذا با قاشق نمیخوره
با دست میدم بخوره حالا تو هم
امتحان کن ببین چجوری میخوره

حتی دهن باز نمیکنه تست کنه😭

اخ اخ منم همین تاپیکو زدم الان😭😭😭

سوال های مرتبط