۱۵ پاسخ

قدم نورسیده مبارک
خوبی الان خودت گلم

اخی🥹🥹🥹

عزیزمم بسلامتی باشه چیشد خیلی اذیت شدی؟

عزیزدلم منم پسرم اون شب خیلی اذیت شد و بهونه گرفت با اینک سه سالشه

مبارک باشه عزیزم
انشالله به سلامتی
خوش قدم باشه

ای خدااااا🥹🥹🥹
چقدر سخته
درکت میکنم عزیزم 🌹
خیلی ام مبارک باشه 💖

وای خدا پسر من تیرماه میشه دو سال دو ماهش که دخترم دنیا میاد از الان فکرشم

سخت ترین قسمت برای زایمان دوم تنها گذاشتن بچه اوله😭😭😭 من که گفتم نیارینش ملاقات بچم دو شب باید تنها باشه واقعا تحملش برام سخته

موقع زایمان من پسرم یک سال وچهار ماهش میشه 😕

مبارک باشه عزیزم خیلی خوشحال شدم که خودت و نی نی صحیح و سلامتید

ای خدا منم این استرس ودارم کاش بزارن این یکی هم پیشمون توبیمارستان بمونه 😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️🫂 قدمش مبارک باشه ایشالله 🌹🌹❤️

یه عمر پیش هم میمونین الان چاره ای نداری نگران نباش مامان خانوم

گریه چرا اخه خخخ دیونه شب زودی بخواب تا زود صب بشه مرخص بشه بری خونت

عزیزم بسلامتی زایمان طبیعی دومت بوده؟

مبارکه عزیزم قدمش پربرکت باشه براتون
زایمانت چطور بود +؟

مبارک گلم به سلامتی قدمش پرخیروبرکت

سوال های مرتبط