برای آروین و آوینا خریدم
قشنگه؟😬

تصویر
۱۵ پاسخ

دخترات دو قلو هستن

خیلی🥹♥

خیلی قشنگه مبارکشون باشه

خیلی قشنگه مبارکشون باشه عزیزم🌸

خیلی نازن مخصوصا بنفشه..کاش بجای سفید مشکی میگرفتی سفید زود زود کثیف میشه واس این میگم وگرنه سفید هم خیلی نازه..مبارکشون باشه با کفشای کوچولو و پاهای کوچولوشون با موفقیت قدم بردارن

قشنگن و راحت
مبارکشون باشه

کفش پسر منم همینه😇

قشنگن عزیزم مبارکشون باشه

قشنگن مبارکشون باشه

سلام میشه قیمتش هم بگید

خیلب مبارکشون باشه

مبارکشون باشه بسلامتی بپوشن ، چندتومن دادی حضوری خریدی

آره مبارکشون باشه خوشکلن

قشنگن برا پسر منم همینه ولی مشکیش

قشنگه عزیزم ..ولی سلیقه من نیست

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان آلماوآدرین مامان آلماوآدرین ۲ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی