خانما خیلی فشار رو واژنم حس انگا درد میگیره ول میکنه طبیعیه!؟

۵ پاسخ

نمیشه گفت طبیعیه. ولی اکثرا این حالت رو دارن. بستگی به جفت هم هست اگه قدامی باشه درد بیشتره. منم به این صورت درد داشتم در حدی که این درد به مقعدم هم فشار میاورد. رفتم دکتر زنان برام آزمایش ادار نوشت خدا رو شکر عفونت ادرار نداشتم. بعد برام شیاف پروژسترون داد. ولی از مقعد استفاده میکنم. الان حالم خیلی خوبه. دکتر بهم گفت چون دوره بارداری مقدار ترشحات عادی واژن کم وشاید به کل قطع میشه این خشکی واژن منجرب به درد واژن وقسمت بکینی میشه. وبا استفاده کردن این شیاف هم واژنم یه مقدار مرطوب شده. هم اون حالت بی میلی از رابطه جنسی ام به حالت نرمال برگشته. چون زمانی که درد داشتم میل جنسیم بخاطر درد خیلی کم شده بود حتی حس بدی هم داشتم.

ماه دردات شاید شروع شده

منم اینطوریم

منم اینجوریم دردش جوریه اصلا نمیتونی تکون بخوری طبیعیه

برا منم همینطوری

سوال های مرتبط