شیر خشک چه مارکی بگیریم برا تو ساک نی نی؟

۷ پاسخ

من برا بچه ی اولم نان گرفتم.
این نی نی م رو احتمالا آپتامیل بگیرم

مگه باید خرید از اول ؟ من می‌خوام بچم شیر خودمو بخوره

خود بیمارستان بچه ب دنیا میاد بهت میگن من خودم رفتم گیگوز خریدم بچم همش بالا میاورد چون ۳۶ هفته زایمان کردم نارس بود بچم پره نان گزفتم‌خوبه

هر کی چیزی میگه🙁میگن نان سنگینه اذیتش میکنه آپتامپیل باید بدی
ولی من سه تا بچه اطرافمون دیدم همشون با اپتامپیل سیر نمیشدن جیغ میزدن ب توصیه مامانم میرفتن نان۱ میگرفتن بچه اروم میشد (زیر ۴۰ روزشون بود

من ببلاک گرفتم

ببلاک و نان

ببلاک خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۹ ماهگی