من برا بچه ی اولم نان گرفتم.
این نی نی م رو احتمالا آپتامیل بگیرم
مگه باید خرید از اول ؟ من میخوام بچم شیر خودمو بخوره
خود بیمارستان بچه ب دنیا میاد بهت میگن من خودم رفتم گیگوز خریدم بچم همش بالا میاورد چون ۳۶ هفته زایمان کردم نارس بود بچم پره نان گزفتمخوبه
هر کی چیزی میگه🙁میگن نان سنگینه اذیتش میکنه آپتامپیل باید بدی
ولی من سه تا بچه اطرافمون دیدم همشون با اپتامپیل سیر نمیشدن جیغ میزدن ب توصیه مامانم میرفتن نان۱ میگرفتن بچه اروم میشد (زیر ۴۰ روزشون بود
من ببلاک گرفتم
ببلاک و نان
ببلاک خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.