۵ پاسخ

باید رطوبت کافی بهش برسه
جاهایی که خشک باشه زود خراب میشه، اب هم زیاد بدین ریشه می پوسه
پس هفتگی یا ده روزه ابیاری بشه و در محیط مرطوب نگهداری بشه

من دو سری واسم کادو آوردن هرکاری کردم بازم خشک شدن

من آگلونما برفی داشتم اب و کود مرتب میدادم نورشم خوب بود ولی رشدش متوقف شد
گفتن گلدونش بزرگه برا همین رشد نمیکنه و پاجوش نمیده منم عوض کردم ولی کلا خشک شد😑😂
اصلا یه جوریه تو گلخونه ها قشنگه میاری خونه لج می‌کنه😅

اره من دارم اگلونما برفی خیلی گل خوبیه بنظرم مقاومه 7 روزی یه لیوان آب بهش بده نور غیر مستقیم نیاز داره

من دارم ۲ سالع ی برگم نداده هرچی میکنم رشد نمیکنه بنداز برع بابا😂

سوال های مرتبط

مامان سروک مامان سروک ۵ سالگی
مامان آوا و رها مامان آوا و رها ۴ سالگی
مامان رستا و برسا مامان رستا و برسا ۵ سالگی