باید رطوبت کافی بهش برسه
جاهایی که خشک باشه زود خراب میشه، اب هم زیاد بدین ریشه می پوسه
پس هفتگی یا ده روزه ابیاری بشه و در محیط مرطوب نگهداری بشه
من دو سری واسم کادو آوردن هرکاری کردم بازم خشک شدن
من آگلونما برفی داشتم اب و کود مرتب میدادم نورشم خوب بود ولی رشدش متوقف شد
گفتن گلدونش بزرگه برا همین رشد نمیکنه و پاجوش نمیده منم عوض کردم ولی کلا خشک شد😑😂
اصلا یه جوریه تو گلخونه ها قشنگه میاری خونه لج میکنه😅
اره من دارم اگلونما برفی خیلی گل خوبیه بنظرم مقاومه 7 روزی یه لیوان آب بهش بده نور غیر مستقیم نیاز داره
من دارم ۲ سالع ی برگم نداده هرچی میکنم رشد نمیکنه بنداز برع بابا😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.