۴ پاسخ

عزیزم منم دارم عین آب هست از هفته ۱۷شروع شده

شاید ادراره

نه ترشح هست منم دارم همش حس خیسی دارم

عزیزم نوار بذار عطسه یاسرفه کن اگه خیس شدکیسه اب

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آواو 💙تودلی💙 مامان آواو 💙تودلی💙 هفته هفدهم بارداری
مامان سورنا💙✨ مامان سورنا💙✨ ۱۰ ماهگی