شما هم اکوی قلب جنین رفتین؟؟ چجوریه؟ هزینش ازاد چنده؟؟؟

۷ پاسخ

من کرمانشاه ۴تومن دادم

درکل رفتنش اجباری نیست من دکتر سونوگرافیم گفت چون تو سونو همه چی قلب دقیق دیده نمیشه اگر بری بهتره نری هم اشکال نداره تصمیم باخودته
من بارداری اولم اصلا همچین چیزی نرفتم و دکترم نگفت
ودی اینبار گفت و چون دوقلو بود رفتم چک کنم قلبشون
شماهم اگر دوست داری برو دوستم نداری نرو اجباری نیست

هزینش۵ تومن
از بیمارستان اطفال تهران وقت گرفتم با بیمه ۵۰۰ البته هنوز نرفتم

من بعد عید رفتم تو فروردین ماه یه قلویی ۴وخورده بود من دوقلویی بودم ازاد میشد۷۵۰۰بابیمه شد۲۵۰۰

من ی هفته قبل رفتم ۴۵۰۰

من بیمه تامین دارم و رفتم بیمارستان تامین اجتماعی و دکترای اونجا برام نوشتن و هزینه ای ندادم رایگان شد

شمارو برا چی نوشتن؟؟

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری