حتما ب دکتر بگو...من حالت تهوع داشتم دکترم ازم پرسید تاری دید داری اگه باهم بود با سردرد بده
میخای زنگ بزن ۴۰۳۰،پاسخگوی سوالات خانومای بارداره
ببین چی میگن
تاری دید طبیعی نیست، به دکترت یا مامای بهداشت بگو حتما
عزیزم حتما برو بیمارستان اگ مسمومیت بارداری باشه خطرناکه
شوخی نگیر و فردا صبح زود برو دفع پروتیین بده
برو دکتر
ن گلم فک نکنم طبیعی باشه
چون تو بهداشت میرم هرسری میپرسه،تاری دید و اینکه جلو چشمت جرقه بزنه و اینا داری یا ن
ی بیمارستان برو بنظرم ضرر نداره ک
حتما برو دکتر احتمال مسمومیت باداری میتونه باشه
شاید دفع پروتئین در ادرار دارین! حتما به دکترتون اطلاع بدید
کنترل ک میری میگن ک سردرد تاری دید داشتی بیا
عزیزم ی بیمارستان یا دکتر برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.