۴ پاسخ

من دنیا اومد دستگاه نرفت

من۳۶هفته و۶روز دنیااومدن. یکیش۲/۶٠٠
یکیش۲/۳۷٠
خداروشکر دستگاه نرفتن

امپول ریه بزن خب

دختر من ۳۵ هفته با وزن ۲۲۰۰به دنیا اومد تازه آمپول ریه هم‌نزده بودم اصلن دستگاهم نرفت الانم ۷ سالشه ماشالله

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری