۱۰ پاسخ

تو این سن دوتا چرت نرماله دیگه

خب خوبه دیگ پسر منم۸یا۹صبح بیدار ی چرت ساعتای۱۲الی۱داره ی چرتم عصری ساعت۵الی۷این وقتا سده ی روز نیم ساعت بشه خوابش ی رورم ی ساعت و نیم

بزارش لایه پتو تکون بده

لامصب پر من هر ساعت از شب بخوابه ساعت 6ونیم بیدارع
دوتا 1,30هم در طول روز می‌خوابه

خوبه دیگه. دختر من اصلا نمیخابه. فقط یک بار میخابه

اتفاقا خوابش خوبه که ، پسر منم همینطور میخوابه ، من در تلاشم خواب عصرشو حذف کنم که شبا زودتر بخوابه ، ولی اگه عصر نخوابد پدر خودمو در میاره🫠

شب تا صبحم بیدار میشه؟
صبحا ساعت 10 بیدار میشه؟

🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤کمه؟؟؟؟
پسر من از صبخ ۱۰یکسرع بیدارع تا ۵بعد ۵میخابه ۶:۳۰بیدار میشه بعد نمیخابع🫤🫤🫤🫤🫤

بازم خوب میخوابه

پسر منم همینه بزرگ میشن بازیگوشن

سوال های مرتبط