۴ پاسخ

تیریزومی۲۱ رو ریسک بالا زده
سلفری بده
تو ۹۰ درصد مواقع خوب میشه تو اون ازمایش

نه انومالی

عزیزم این انتی هستش
ممکنه برای اینکه دیر رفتی اینجوری باشه چون باید تا ۱۳ هفته میرفتی

عزیزم من سر در نمیارم ولی کی بهت گفته پر خطر

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🫄🐣 مامان جوجو ممد🫄🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ❤️ امیررضا❤️ مامان ❤️ امیررضا❤️ ۶ ماهگی
مامان ماکان💙 مامان ماکان💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری