۱۲ پاسخ

عمل کردی عزیزم؟

عزیزم عمل کردی ؟

منم پولیپ داشتم خداروشکر بعد از ۶ماه پریود شدم با تجویز قرصای دکترم انقد افتضاح بود پریودم که انگار بچه میزاییدم یکم ترشح اویزون بود از واژنم با دستم میخواستم بشورم که کشیدم دیدم یا خدا مثل یک کیسه گوشتی بزرگ به زور با دستم کشیدم بیرون اندازه کف دست ازم اومد خودش دفع شد کاش با قرص مال شماهم حل بشه چون احتمال بازگشت داره

من فقط شوهرم باهام بود بە کسی هم نگفتم کە مهمون نیاد برام استراحت کنم

پولیپت بزرگە

عزیزم من دوهفتە پیش برداشتم اصلا سخت نیست نترس کلا نیم ساعت طول میکشە با بیهوشی بعد 3ساعت آبمیوە شیرین بخور من اولین بار بلند شدم خون زیاد ازم رفت شورت و نواربهداشتی و شلوار راحتی ببر برو دستشویی نترس بعدشم تا دوهفتە لک داری درد پریودی و شکم داری استراحت کن کارسنگین نکن کاچی بخور این ماە رابطە نداشتە باش

منم پولیپ داشتم خداروشکر بعد از ۶ماه پریود شدم با تجویز قرصای دکترم انقد افتضاح بود پریودم که انگار بچه میزاییدم ی لخته که از واژنم به زور با دستم کشیدم بیرون اندازه کف دست ازم اومد خودش دفع شد کاش با قرص مال شماهم حل بشه چون احتمال بازگشت داره

علائمت چی بود

همون هیسروسکوپی یا کورتاژ؟

نه بابا خونریزی نداره نگران نباش

مهمون عمل شده بودم یکی هم عمل پولیپ رحم شده بود درد نداشت می‌گفت راخت بودد

نه نگران نباش خیلی کم و سبکه

سوال های مرتبط