۶ پاسخ

من برعکس دوس دارم یه دختر دیگه داشته باشم🥹

منم یه پسر

خب طبیعیه دخترداری دلت میخاد پسر هم داشته باشی
من هم دلم میخاد ی دختردیگه داشته باشم
هم ی پسر
ولی همین یه دونه بسه برام خداحفظشون کنه

ایشالا یه پسر مو فرفری گیرت بیاد 🤤

منم مثل شمام

انشالله خدا بهت پسر هم ببخشه

سوال های مرتبط