۵ پاسخ

من خاستم برم گفت اگه پریود نمیشی نیا ولی اگه شدی طوری نیس

دکتر من گفت بعد 3الی 4ماه میتونی بری

اگه شیر دهی داری میگن یک سال و نیم بگذره جواب میده منم میخام برم پرسیدم اینجوری گفتن

اگه شیر خودتو نمیدی فک نکنم مشکلی باشه

سوال منم هست؟

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۴ ماهگی