خانما این مدل شیشه خوبه بگیرم واسه نوزاد

تصویر
۴ پاسخ

واس بدو تولد نگیر بی بی لند یو مامی خیلی بهترشه

فیکش خیلی زیاده الان تو بازار

من ب پسرم میدادم بردم متخصص گفت نده زیاد هوا میره توش نفخشو زیاد میکنه پسر من کولیکم داشت، ب جاش اونت با سری شیشه ۱ قطره یا ۲ قطره بگیر

من واسه پسرم استفاده کردم راضی بودم
بنظرم همه خوبن مارک خارجی و ایرانی

سوال های مرتبط

مامان نرگس خانم مامان نرگس خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد💙 مامان آراد💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد