خانما این شیشه شیر خوبه واسه نوازد

تصویر
۹ پاسخ

نه عزیزم روش نوشته ۳تا۶ ماه
باید ۰تا۳ ماه بخری که ازبعدو تولد بتونی بهش بدی

منم همین برند گرفتم اما صفر تا سه ماه
برا شما سه تا شیش ماهه

این مدل بهترین مدل بیبی لند هست
ولی این برای سه تا ۶ ماهه گلم
همین مدل ۰ تا ۶ ماه داره ۱۸۰ میل هست و کدش ۲۰۰ هست

باید برا۰تا۳ماهگی میخریدی

عزیزم اره خوبه
ولی باید ۰ تا ۳ ماه بگیری
بعد ۳ ماهگی اینو بهش بدی

اینم گرفتم

تصویر

من پسرم هیچ کدوم و نگرفت
سایز صفر و قبول نمی‌کرد انقد ک نفخش زیاد بود
سر شیشه شیر بدون سوراخ میخریدیم با سوزن ملیله دوزی خیلی نازکه یدونه سوراخ میکردیم

اره عزیزم خوبه جاری من ازهمین خریده چقدر خریدی

روش فکنم نوشته ۳تا ۶ماه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی
مامان مهرسا💖 مامان مهرسا💖 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وچهارم بارداری