این شیشه شیر واسه بدو تولد خوبه؟انتی کولیک فک‌کنم نیست

تصویر
۱۰ پاسخ

استاندارد که نیس اصلا
فقط ارزونه

آره خوبه ولی همین مارک آنتی کولیک هم داره

منم از همین گرفتم کیفیت خوبی داره قیمتشم مناسبه

تمام اطرافیان من از همین گرفتن راضی بودن. شیرخشکی هم بودن
منم همینو گرفتم

منم همینو گرفتم واسه احتیاط واگرنه به بچه هام شیر خشک نمیدم

منم اینو گرفتم

منم همینو گرفتم. سوراخش خیلی کوچیکه؟ از کجا گرفتی

بستگی به میزان مِک زدن کوچولو داره
ولی درکل شیشه بدی نیست

چرا دکتر براونز نگرفتی این ایرانیه

آره خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان یسرا مامان یسرا ۵ ماهگی
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی
مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری