این شیشه شیر خوبه

تصویر
۸ پاسخ

اره بیبی لند عالیه دسته داربگیر ک بچه یکم جون گرفت خودش بگیره بخوره خیلی راحته وعالی

اسم پیجش چیه عزیزم

اره منم از این گرفتم

اره برند بیبی لند خوبه منم گرفتم

مه همیشه بی بی لند دادم راضی بودم مارکش خیلی خوب بود.. با سر شیشه ارتودنسی

منم از همین گرفتم

اره خوبه

عزیز همین حجمش رو گرفتی؟؟؟ منم همین اندازه گرفتم ،مناسبه واسه نوزاد؟دیدم بعضیا تعداد قطره و شماره میگن متوجه نشدم چیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی
مامان مهرسا💖 مامان مهرسا💖 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان نرگس خانم مامان نرگس خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری