این شیشه شیر خوبه ؟سایزش چطور

تصویر
۸ پاسخ

منم همین گرفتم توسی

منم همینو گرفتم فقط رنگ طوسی

مال منم همینه ولی از دستش خوشم نمیاد درمیارم اگر بخوام شیشه بدم بهش ولی دعا میکن شیر خودم بخوره

سه تا شیش ماه نوشته از اول میشه استفاده کرد یا نه؟

منم همین دارم

بله بی بی لند مارک خوبیه

منم مثل همین گرفتم

من یه کوچیکش گرفتم یه ۲۴۰ میلشو

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی
مامان مهرسا💖 مامان مهرسا💖 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۲ ماهگی
مامان نرگس خانم مامان نرگس خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی