ماامانا این شیشه شیر اونت خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

اونت خیلی بهتره بنظرم...دکتر براون خیلییی سخته شستنش داخل یه لوله داره یه سری داره هی جرم میگیره بدون اوناهم نمیشه استفادش کرد،من اگه بودم همین اونتو میگرفتم

چند گرفتی؟

منم همینو گرفتم .
بین این و دکتر براونز مونده بودم
اما چون بچه اولم دکتر براونز خریدم و نگرفت اینبار اینو خریدم .

منم همین مدل سایز متوسط گرفتم

سوال های مرتبط

مامان gandom❤🌾 مامان gandom❤🌾 ۸ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۴ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی