این شیشه شیر خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

برا بدو تولد سایز کوچک ترش هست
فکر کنم این برا 6 ماه به بالاست با توجه به سر شیشه و مقدار شیری که ازش بیرون میاد میگم

اره اولی ع نظر کیفیت خوبه دومی ع نظر سایز

‌اون اولی بهتره دومی بدرد نخوره

شیشه اونت منم شنیدم خیلی خوبه مث نوک سینه مادرع هوام داخلش نمیره
ظاهریشم خشگلع😁😁

اینم خریدم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۲ ماهگی
مامان نرگس خانم مامان نرگس خانم هفته سی‌وپنجم بارداری