این شیشه شیر خوبه ؟

تصویر
۶ پاسخ

منم از همین گرفتم.هم شیشه بی بی لند‌گرفتم هم پستونک.
اگه دیدم‌گرفت میرم هی اور شی میخرم..گفتم الکی هزینه‌نکنم.
هرچند این بی بی لند‌هم طرح اونته و ضد کولیکه.

من ی دونه بیبی لند گرفتم انتی کولیک اگه دیدم استقبال کرد اونت میگیرم.فعلا از یه چیز قیمت مناسب شروع کردم ک اگرم خوشش نیومد از شیشه شیر حداقل ماتحتم نسوزه از هزینش🥴😂

بزرگه برای نوزاد

منم همینو گرفتم

منم اینو گرفتم

منم عین همینوگرفتم

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان مهرسا💖 مامان مهرسا💖 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان نرگس خانم مامان نرگس خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری