۴ پاسخ

منم فردا میرم ۴۰ هفته ولی هییییییچ خبری نیس هیچ حسی ندارم اصلا😂😂

برا منم دردام شروع نمیشه
دگ نمی‌دونم چیکار کنم

من که دیدم نمیاد میخام برم نامه سز بگیرم

کاش میشد زود بیان دیگه منم خستمه 🥲🥲
ولی تو باز هفته ات بالاتره انشالله همین امشب تا فردا دردت بگیره

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد