منم فردا میرم ۴۰ هفته ولی هییییییچ خبری نیس هیچ حسی ندارم اصلا😂😂
برا منم دردام شروع نمیشه
دگ نمیدونم چیکار کنم
من که دیدم نمیاد میخام برم نامه سز بگیرم
کاش میشد زود بیان دیگه منم خستمه 🥲🥲
ولی تو باز هفته ات بالاتره انشالله همین امشب تا فردا دردت بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.