۹ پاسخ

نخریدیم قصد هم ندارم بخرم...وسیله ی اضافی و جاگیریه به نظرم🙂

من داداشام (دوقلوان) پارسال چابهار سرباز بود ن از اونجا برا پسرم ماشین گرفتن ۹تومن خیلی قشنگ پسرمم خیلی دوسش داره

عکسه کامل جا نشد پارسال مهرماه برای تولدش خریدیم ۱۵ میلیون

تصویر

من قصدش رو داشتم اما زود باطریاشون خراب میشه و قطعاتش هم میگن بد گیر میاد ولا دوست داشتم بگیرم

مادرشوهرم برا پسرم خرید۲۰تومن پسرم عاشقشه وباهاش سرگرم میشه

تصویر

برای پسرم خریدیم۱۳البته چند ماه پیش

تصویر

من دی ماه پارسال خریدم ۲۲عزیزم

آره موتور شارژی واسه تولد امسالش خریدیم 34 تومن

تصویر

اره سال پیش برا تولدش ولی عکسشو ندارم

سوال های مرتبط