نخریدیم قصد هم ندارم بخرم...وسیله ی اضافی و جاگیریه به نظرم🙂
من داداشام (دوقلوان) پارسال چابهار سرباز بود ن از اونجا برا پسرم ماشین گرفتن ۹تومن خیلی قشنگ پسرمم خیلی دوسش داره
عکسه کامل جا نشد پارسال مهرماه برای تولدش خریدیم ۱۵ میلیون
من قصدش رو داشتم اما زود باطریاشون خراب میشه و قطعاتش هم میگن بد گیر میاد ولا دوست داشتم بگیرم
مادرشوهرم برا پسرم خرید۲۰تومن پسرم عاشقشه وباهاش سرگرم میشه
برای پسرم خریدیم۱۳البته چند ماه پیش
من دی ماه پارسال خریدم ۲۲عزیزم
آره موتور شارژی واسه تولد امسالش خریدیم 34 تومن
اره سال پیش برا تولدش ولی عکسشو ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.