خانوما علائم زایمان چیا هست ؟؟

۳ پاسخ

یه دردی میاد سراغت ک فقط میگی خدا نجاتم بده 😅🫣
دردهای الانت انقباض هست نترس همه این انقباض ها رو دارن

درد 🫤

درد درد درد...پشت هم میاد و وحشتناکه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری