چیکار کنم با حالت تهوع هرچی بیشتر میشه هفته ام بدتر میشم😭

۹ پاسخ

سیرابی بیسکوئت ترد و نون خشکه خیلی خوبه.

خوشبحالت عزیزم ای کاش منم یه روز حالت تهوع بد بگیرم ک بدونم از مامان شدنمه

15 16 هفته یهو تموم میشه نگران نباش

هیچ کاری نمیشه بکنی بعضی بدنا اینجوریه من سر پسرم از تهوع فهمیدم باردارم و تا بیمارستان هم تهوع داشتم افتضاح وقتی زایمان کردم اولین غذایی که بیمارستان بهم داد بعد ۹ ماه یجوری دو لپه خوردم که هنوز تا الان بنظرم هیچی خوشمزه تر از اون غذا نبوده

منم مثل خودت بودم امروز صبح برای اولین بار تا هفت صبح خوابیدم هفته ده تا پونزده حالم خیلی بد بوده امروز هفته شانزدهم تموم شده تازه یکم بهترم البته روزی یه بار بالا میارم و قرص های تهوع هم میخورم

فقط امپول اندانسترون یکم ارومم میکنه اونم بخاطر اینکه میگن ممنوع شده دو سه روز میزنم باز نمیزنم

قرص دمیترون خیلی خوبه قبل نهار یا صبحانه

منم هی بیشتر میشه بجای کمتر شدن دکتر هم فقط ب ۶ داده که اثری هم نداره

عادیع دیگ

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰🤎 مامان فندق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری