۵ پاسخ

منم هیچ حسی ندارم قبلن خیلی دوست داشتم خداکنه بعد بارداری برگرده..🙁

من که وقتی از شیر گرفتم میلم کم‌کم درست شد
دوران شیردهی هم‌صفر بود

پس من چرا بدتر از قبلم ، رسما وحشی شدم 🫥

من بعد زایمانم برنگشت
به دکتر گفتم دارو بهم داد بهتر شد کم کم
الانم بدتر از بارداری قبلیمم
بعد زایمانم باید بگم بهم دارو بده

منم تا چهار ماه ک خونه مامانم بودم بعدش نداشتمم شوهرمم دیگ از من بدتر شده

سوال های مرتبط