12بود دستگاه نزاشتم خودش اومد پایین البته گروه خونی مون یکی بود
۱۲ بود ۲ روز
سه روز گذاشتم دستگاه کم شد بعد چند روز دوباره بالا رفت روزی پونزده دقیقه لخت کردم گذاشتم زیر نور خورشید خیلی کم کرد شیرم زیاد دادم که هی دفع کنه
البته با قطره
۳روز.
برا من ۱۲ بود ۳ روز موند
سلام از پسر من ۷ بود ۴ شب دستگاه آوردیم یکساعت دستگاه بسته بیرون
بستگی داره چه روزی باشه
دختر من روز دوم رو 9 بود که دکتر گفت برای روز دوم 9 زیاده ، 3 روز بستری شد
۱۲بودسه روز گذاشتم اومد روی ۷
. مجددبرگشت بعد از دوهفته...اومد۱۱بردم دکتر قرص دادبهش دادم خوب شد
دوازده بود ۳ روز گذاشتیم شد ۸ بعدشم دکتر قطره داد شد ۶
بچه اولم زردیش سه روز بعد از بدنیا اومدنش مشخص شد ک ۱٠ بود.. دستگاه نذاشتم.. فقط تو خونه وقتی میخوابید مرتب بالای سرش مهتابی روشن میکردیم و شیر میدادم تندتند.. شیرخشت و ترنجبین دادم یکمی.. یکمم لیموشیرین دادم ک خنک بشه بدنش..
به من گفتن ۳روز بمونه
دو روز گذاشتم
دخترم ۱۰ بود صبح گذاشتن فردا صبحش درآوردن از دستگاه ۶ بود
دو روز تو دستگاه بود
یک ساعت دستگاه
نیم ساعت بیرون
ی روز کافیه واسه یازده
اگر شیرخودتو میدی حتما خودت ترنجبین بخور و کاسنی
۱۰ بود دستگاه نذاشتیم، مرتب شیر دادم، آب انار چکوندم تو دهنش اومد پایین شکرخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.