۳ پاسخ

من استفاده کردم خوبه ولی جدیدا فهمیدم سادشو بیشتر دوس داره

دختر من
دکترش به عنوان کمکی گفتم نوشت چون رفلاکس داره
موقعی که خونه نیسدم مامانم میده یا در طول روز دو بار یا سه بار به عنوان کمکی میدم بهش
شیر خودمو میدم به دخترم .
فلا یک هفته هس شرو کردم

خواهر من ب پسرش میده خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی