معمولایه روزدرمیون
بیشتر از دو روز نباید باشه ، پسرم هر روز میرع
روزی دو سه بار
دختر من شیر یا بستنی ک بخوره یک ساعت بعدش حتما دفع داره.یعنی هنوز مثل نوزادی حساسیت به پروتئین گاوی داره؟؟؟؟؟
(آبکی و شل نیست ها)
قبلاً روزی دو بار گاهی حتی بیشتر ولی الان چند ماهه روزی یه بار
یکبار یا دوبار
روزی یبار
روزی 2 یا 3 بار
هردو روز یکبار بعضی وقتا هم هرروز بستگی به چیزی که میخوره داره
یک روز درمیان یا هم دو روز درمیان
بیشتر هروز روزی یبار وقتی غذا زیاد بخوره روزی دوبار. وقتی غذا نخوره. قشنگ. هیچی
هر روز یکبار بعضی اوقات دوبار
من پسرم روزی یه بار بعضی وقتام شده زور در میون غذاشم خوبه نمی دونم چرا دفعش کمه
روزی دوبار
روزی ۲ بار شایدم بیشتر
یک یا دوبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.