بچها باقالی پلو بخورم ک بد نیس
شیر خودمو میدم

۴ پاسخ

باید تا ۴ ماه رعایت کنی هر چیزی نخوری، باقالی نفخ داره

نخوور اصلا من خوردم بجم نفخ کرد افتضاخ

ن خیلی سنگین هست بچت دل درد میگیره
و اگرم بچت باقاله ای باشه اذیت میشه

نه اصلا شاید حساسیت نشون بده بچت خوب نیست برات

سوال های مرتبط

مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان ایلماز مامان ایلماز ۹ ماهگی
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی