من خودم دو کیلو و نیم به دنیا اومدم 😐 الان قدم ۱۶۷ و وزنمم قبل بارداری ۷۰ کیلو بود. اصلا هم ریز نیستم و مشکلی هم از بدو تولد نداشتم 😂 الکی غصه نخور
عزیزم خوبه منم تقریبا 100گرم کم بود دیگ سالم باشه جبران میشه کمبود وزنش
من ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کردم بچم ۲۹۰۰ بود
وزن بچه ک خوب بوده الکی نگران نباش
نگرانی ندارد عزیزم زیاد درگیرش نباش پودر لیدی میل بخور صددویست گرم کمه خیلی جای نگرانی نیست منم هم هفته شما و وزن جنین شماهستم
شوخی میکنی؟!
وزن ب این خوبی
من امروز رفتم دکتر ال ارژنین داد روزی سه تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.