۶ پاسخ

من خودم دو کیلو و نیم به دنیا اومدم 😐 الان قدم ۱۶۷ و وزنمم قبل بارداری ۷۰ کیلو بود. اصلا هم ریز نیستم و مشکلی هم از بدو تولد نداشتم 😂 الکی غصه نخور

عزیزم خوبه منم تقریبا 100گرم کم بود دیگ سالم باشه جبران میشه کمبود وزنش

من ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کردم بچم ۲۹۰۰ بود
وزن بچه ک خوب بوده الکی نگران نباش

نگرانی ندارد عزیزم زیاد درگیرش نباش پودر لیدی میل بخور صددویست گرم کمه خیلی جای نگرانی نیست منم هم هفته شما و وزن جنین شماهستم

شوخی میکنی؟!
وزن ب این خوبی

من امروز رفتم دکتر ال ارژنین داد روزی سه تا

سوال های مرتبط