عزیزم دردش چطوره
شام چرب خوردین ؟
چون من اینطور شدم بعد از ناهار دراز کشیدم یهو قفسه ی سینه م سنگین شد تیر میکشید نفسم نمیومد فکر کردم قلبمِ اروم نمیشدم رفتم بیمارستان نوار قلب و ...
بعد فهمیدن کیسه صفرامِ مشکل داره و ....
فاموتیدین بخور
شربت هیوسین بخور مال دل درده
قرص معده اگه داری بخور امپرازول از همه بهتره
شام مگ چی خوردی شاید سنگین بوده
منم گاهی وقتااینجوری میشم یکم عرق نعنابخور
عرق نعناع یا زنیان فکنم خوب باشه
شربت منیزیم (همون شربت ماستی ها)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.