من سریع میرم با ازمایش بتا ، چون کم کاری دارم باید زود بنویسه ازمایش تا بدم، اگه کم کاری نداشتم فولیک میخوردم روزی یکی ۸ هفته میرفتم
البته اگه لکه و علامت دیگه ای.. نمیدیدم
من سریع میرم با ازمایش بتا ، چون کم کاری دارم باید زود بنویسه ازمایش تا بدم، اگه کم کاری نداشتم فولیک میخوردم روزی یکی ۸ هفته میرفتم
البته اگه لکه و علامت دیگه ای.. نمیدیدم
خانمی شما یزد هستین دکتر خوب زنان معرفی میکنی منم یزدم
من واسه پس فردا وقت دکتر گرفتم عزیزم
۵هفته 🤭
ببین همون اول برو بهداشت تشکیل پرونده بده بابت همه چی راهنماییت میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.