خانما شما باردار شدین اولین رفتین پیش دکتر چندهفته بودین

۶ پاسخ

من سریع میرم با ازمایش بتا ، چون کم کاری دارم باید زود بنویسه ازمایش تا بدم، اگه کم کاری نداشتم فولیک می‌خوردم روزی یکی ۸ هفته میرفتم
البته اگه لکه و علامت دیگه ای.. نمیدیدم

من سریع میرم با ازمایش بتا ، چون کم کاری دارم باید زود بنویسه ازمایش تا بدم، اگه کم کاری نداشتم فولیک می‌خوردم روزی یکی ۸ هفته میرفتم
البته اگه لکه و علامت دیگه ای.. نمیدیدم

خانمی شما یزد هستین دکتر خوب زنان معرفی میکنی منم یزدم

من واسه پس فردا وقت دکتر گرفتم عزیزم

۵هفته 🤭

ببین همون اول برو بهداشت تشکیل پرونده بده بابت همه چی راهنماییت میکنن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری