۳ پاسخ

تا ۱۶ هفته همینطوره بعد ۱۶ بهتر میشی
سعی کن وعده هات کم باشه ولی معدت خالی نشه آجیلی میوه ای چیزی بخور لیمو هم خیلی به تهوع کمک میکنه

نفس عمیققققق😂سعی کن بالا نیاری ک دیگ همش بالا میاری

هیچکار عزیزم به دکتر بگو ویتامین ب۶ میده منم هنوووز دارمم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 روزهای ابتدایی تولد