قطره آ د چه مارکی استفاده میکنین؟؟

۶ پاسخ

پدیا بست عالیه

پدیابست میدادم خوب بود،فقط چون طعم دهنده و مواد نگه دارنده داره و برای بچه های رفلاکسی بده و باعث تشدید رفلاکس میشه عوضش کردم,و آد کامویت میدم که بدون طعم دهنده‌ست و خیلی راضی هستم و پیشنهادش میکن چون به شدت توی رفلاکسش تاثیر داره و خیلی کمک کندده،شماهم بدید که ان شاالله بچه خیلی شیر بالا نیاره

پدیا بست خارجیه هم خوش طعمه هم بهتراز ایرانیه

من پدیا بست میدم

آدسول که خود بهداشت میده

آدسول میدم

سوال های مرتبط

مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی
مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی
مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ ماهگی