پدیا بست عالیه
پدیابست میدادم خوب بود،فقط چون طعم دهنده و مواد نگه دارنده داره و برای بچه های رفلاکسی بده و باعث تشدید رفلاکس میشه عوضش کردم,و آد کامویت میدم که بدون طعم دهندهست و خیلی راضی هستم و پیشنهادش میکن چون به شدت توی رفلاکسش تاثیر داره و خیلی کمک کندده،شماهم بدید که ان شاالله بچه خیلی شیر بالا نیاره
پدیا بست خارجیه هم خوش طعمه هم بهتراز ایرانیه
من پدیا بست میدم
آدسول که خود بهداشت میده
آدسول میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.