خانوما من کمرم خیلی درد میکنه
میترسم زایمان زودرس نگیرم یوقت
علائم چیه

۴ پاسخ

منم دارم ولی انگارطبیعیه

منم امروز از ظهر کمردرد پریودی دارم‌دکترم‌گفت طبیعیه ماه درده اما اگر خیلی شدید شد طبیعی نیس

کمر درد تو ماه های آخر به خاطر وزن بچه خیلی شایعه و نمیشه گفت به تنهایی علائم زایمان زودرسه

دیگه تو هفته ۳۶ زایمان زودرس حساب نمیشع که
هلته بعد میریم ۳۷ تموم میشه خطرا

سوال های مرتبط