۴ پاسخ

به نظر من الان دیگه اوج شلوغی شونه باید از ی ماهگی تا سه ماهگی وقت داشتی میکردی الان خدای نکرده دستش بزنه بکنه از جاش چون خیلیارو توی همین گهواره دیدم سخته الان بذار یکم بزرگ شه ببر البته نظر منه حالا شما هر جور صلاح میدونی عشقم

دوست شوهرم نوزادشونو بیهوش کردن برای ختنه دور از جون همه بچه ها به هوش نیومد بچه...
بنظرم همون بی حسی خوبه من خودم زایمانمم با بی‌حسی بوده اذیتی نداره

مواد بیهوشی مضر نیس براشون؟

با بیهوشی انجام میدن کلینیک ها

سوال های مرتبط