۱۲ پاسخ

منم ساعت 11نوبت دارم
ان تی مشکوک به دختر بود این ببینم چی میشه

اره من گفت.البته ۱۲ هفته رفتم گفت ۱۵هفته بیا که بگم مجاتی برام سونو کرد .۵سال پیش ۱ت سونو ۱۲هفته بود ۱۵ گفت پسره حتی اندامشو نشونم داد

بله ،دقیقم هست

عزیزم کم مونده زایمان کنی دیگه هنوز هم فکر میکنی جنسیت رو الکی گفته؟

اره من جنسیت هم هم تو برگه‌نوشت

منننننن

من تو بارداری پسرم ۴سال پیش
۱۵هفته رفتم گفت صدرصد پسر

سراین هم ۱۵هفته رفتم چکاب لک بینی گفت به دختر میخوره
سلفری وآنومالی تایید کردن دختر

ارع من رفتم

اره من رفتم گفت جنسیت رو

من ۱۴ هفته و دو روز رفتم

بله من رفتم

بله من رفتم

سوال های مرتبط

مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری