اگه خودت خونه ای ک خوبه بگیر ولی خیلی جوان نگیر دنیا بد شده دردسر جدید واسه خودت درست نکنی مخ شوهرتو بزنه ی میانسال با محبت و صبور بگیر ک بچه ها باهاش ارتباط بگیرن
من از چهل روزگی تا شش ماهگی پرستار گرفتم. از پسشون بر نمیومدم، یکی از بچه هام خیلی بدقلق بود. بعدش دیگه دیدم خودم میتونم.
اما الان میخوام برگردم سرکار دوباره باید پرستار بگیرم. به هر حال بهتر از مهد کودک گذاشتنه. اگر نخوای اعتماد کنی یعنی تا آخر عمر میخوای بچسبی به بچه هات؟ خونه رو دوربین بذار، قرارداد با پرستار ببند، از شرکت معتبر بگیر، اگر خودت خونه ای یا میتونی وسط روز سر برنی که دیگه بنظر من هیچ مشکلی نیست.
من شخصا راضی هستم از تصمیمم.
نه عزیزم
دو روز هست میاد بنده خدا خیلی خانوم خوبیه ولی من فقط میخوام که بچه رو مراقبت کنه خودم خونه هستم
نه خودت بالا سرش باش اگه میخوای بگیری تو به بچه بری اون به کارای خونه
بخاطر همین بی اعتمادی من از اول تا الان دست تنها بودم آدم مطمعن دلسوز نتونستم پیدا کنم برای پرستاری
نه متاسفانه
نه متاسفانه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.