۴ پاسخ

پسر منم نمیشینه زوده پاهاش درد میگیره رو توالت پاهاشون باز نمیشه.گناه دارن.

دختره من اون نوک نوک میشینه منم باید جلوش بشینم دستشو بگیرم حس میکنم میترسه بیوفته داخلش

پسرمن همش سرپاپی پی وجیش می‌کنه احتمالابزرگ تربشه یاد میگیره

پسر منم کنار میشینه.خب کوچیکن لگنشون درد میگیره

سوال های مرتبط