۴ پاسخ

من خودم نمیخوام بشینه
به نظرم زوده
واسه پی پی ی لگن عروسکی طور داره، خودش میره میاره میشینه توش
واسه جیشم تو روشویی میگیریم منو باباش همچنان

ی کم بزرگتر شه به نظرم
چه اصراریه

پسر منم اوایل نمینشست تا اینکه بهش گفتم همه میشینن مامان و بابا هم میشینن دستشویی میکنن

دخترمنم اصلا

منننن

سوال های مرتبط