۵۱ پاسخ

ای واااای من🥺🥺🥺 این قشنگ‌ترین تصویری بود که امروز دیدم😍🥹

دختر منم دو کیلو بود هنوزم صفر استفاده میکنیم شاید تا دو ماهگی صفر بپوشه

بنظر من صفر نیازه باید داشت.‌بعضی از سایزهای یک قواره دار هستن بزرگ میشه برا بچه

ننهههه چ خوشمزه دلم نوزاد خواست😍😍

من سایز یک گرفتم از صفر کوچیکتره😂

من سر این موضوع صد بار دعوا کردم
مردم به اشتباه میندازن
لباسای شرکتی مثل دانالو و نیلی تا ۳ ماه به بچه میخوره من پسرم سه کیلو‌ و نیم بود به دنیا اومد دو سه ماه پوشید
لباسای تولیدی سایز چرت و پرت مینویسن

سایز صفر حتما لازم میشه مگه برا بچه های بالاتر از 3کیلوو نیم😂😂😂😂😂

مانتو‌ پوشیده بچمممم چیکارش داریییید😍😍😅😅

😂😂😂😍😍😍😍

اییییییی ماماااااااان 🫠🥹🥹🥹🥹من غش
عین یه دونه فلافل گم شده. توی نون باگت

اخی عزیزم😍😋

اوخودااااااا نگاش کننننن😂🥹🫀

خداااااا😍😍😍

چه بامزه 😁❤

ای ننهههههه😂😍😍😍😍
چند کیلو بود؟

منم همین کارو کردم صفر نخریدم یک رو استیناشو دوسه دور تا میزدم بلندیشم تو شلوار میکردم شلوارم پاچه هاشو تا میزدم کمرش تا سینه میومد☹️😂😂😂خلاصه یچیزی ازش در میاوردم

وااای ننه🤣🤣🤣
امان از دست این دوروبریا، با منم همین کارو کردن بعد زایمان مجبور شدم باز لباس بخرم😂

خب راحت تنش بره و دستش در نیاد مهمه. و بعضیا قد بلند یا چاقن صفر نیاز نمیشه

😂😂😍😍🥺🥺 ای جااانم خیلی نمکه ماشاالله

عزیزم 😍اونا ک میگن صفر نخرید میخان لباس رو پنج شش ماه ب بچه بپوشونن

من هنوز دارم صفر استفاده میکنم

ای خدا 🥹🥹🥹
ساندویچش کن بخورش 🥹🥲

خدایااا😍😍😍

ای خدوا🥹😍😍😍😂😂😂

ووووووویییی خداااااا😍😍😂😂بگردمت

بچه من‌تو لباسای سایز صفرش اینجوری بود🤣

دقیقا پسر منم😂😂😂

جوووون😍ماشالله چشم بد ازش دور باشه نبات خوشمزه🥰

خدا حفظش کنه

وای منم همینطوری بودم، مجبور شدم بعد تولدش ۲ دست سایر صفر بخرم

ایییی جونم 😁🥹

إی ننههههههه،🤩🤩🤩

منم برای پسرم تا ۲۰ روزگی لباس سایز ۰ تنش میکردم نخودی بود از بس😍😂

ای جانم😍😍

😂😂😂😂😂

ای خدا😍😂😂😂😂

من سر دخترم بزرگم تجربه شد که صفر خیلی بکار میاد

ایجونم😍

مرررردم براش چرا با دل ما بازی میکنین خدای من🥹🥹🥹🥹قندددعسل خداحفظت کنه😍😘عاشقش شدم یه ده بار ب شوهرم نشون دادم ذوقش کردیم😍🥹😘

نه بابا اتفاقا پسر من داره دوماهش میشه وزنشم ۵کیلو نیم هست هنوز صفر میپوشه

وااای خدا ولی چقدر بانمک شدهههههه😍😍😍🧿🧿🧿سایز لباس چنده؟نی‌نی چند کیلو؟

من بچم ۵۰ روزشه هنوز صفر اندازشه

البته چون یکم زود به دنیا اومد یه مدت دوصفر هم پوشید
ولی در کل سایز صفر نیازه

دقیقاااا🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سایز چنده🥹🤣

عزززیزممم🥲🥹

ای خدا فداش بشم 😍😂

وای خدا
این که خیلی بزرگه

واخ ننههه😍😍

عرررررررررررررر 😁😍جوجهههههه

واییی دقیقااا

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری